Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

tak jakos wyszlo przy remoncie auta. zderzak byl tak polamany ze nie szlo autem wyjechac. przy klejeniu zderzaka przedniego, spojrzalem na tylni gdzie szpahcla zaczynala odpadac i tak juz wyszlo ze doplacilem 900zl do ceny za naprawe zderzaka i cale auto zostalo pomalowane.

pytanie zasadnicze. czy sa dostepne w Polsce jakies zamienniki tylnego drazka do ustawiania zbieznosci? wyglada dosc zwyczajnie wiec powinien byc ogolnie dostepny. ktos cos wie?


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 7:22, 04 Mar 2016   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   

Wydaje mi się, że chodzi Ci o tylne drążki - anglicy nazywają to Toe Link. Ja to u siebie wymieniałem na wzmacniane i chyba stare mam. Jak chcesz to Ci to mogę dać, ale awaria tego skutkuje natychmiastowym bączkiem. Nie słyszałem o zamiennikach.

Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 16:07, 07 Mar 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wiem o tych awariach. alexowi w lotusie to sie na ulezu przytrafilo. tylko cud spowodowal ze nie pierdyknal w drzewo. niestety nie stac mnie na modowane za 300 funtow.a twoje maja luzy, ciasno chodza? jak sa ciasne to wyslij na :
Maciej Piwowarczyk
ul. Marsa 1a/2
Marki 05-270
tel 665764615
za pobraniem wyslij ok?
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 18:21, 07 Mar 2016   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   

Nie mają luzów. Wyciągnąłem je ze swojego samochodu, który jest w stanie niemal idealnym. Z tym że miałem kiedyś przygodę, że okręciło mnie i wleciałem na krawężnik, więc dla bezpieczeństwa właśnie wymieniłem je na wzmacniane. Zobaczę czy je jeszcze mam.

Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 10:36, 08 Mar 2016   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   

Dzisiaj paczka leci Smile

Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 13:44, 10 Mar 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

jakby komus sie popsul przelacznik swiatel to prawie taki sam jest od vectry b od klimatyzacji (rozni sie ze ma jedna diode swiecaca a nie dwie). u mnie dziala idealnie a koszt zakupu to okolo 10zl:
[link widoczny dla zalogowanych]

obudowe przednia, ktora jest na wierzchu przelacznika trzeba przelozyc co zajmuje jakies 10s.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 19:58, 13 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz

Post Pią 19:50, 13 Maj 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

z nowosci zakupilem sterownik abs z lotusa 111r. powiem jedno. rewelacja. kazdy opel speedster powinien taki miec w standardzie. przy gwaltownym wdepnieciu w pedal hamulca blokuje pieknie raz lewe raz prawe kolo przednie, a w serii dzialo sie tylko tyle ze dwukanalowy kontroler po prostu odpuszczal hamowanie przodu i auto przez okolo 5s po prostu jechalo bez jakiegokolwiek zwalniania. rewelacyjny ten abs i uwazam ze obowiazkowy.
dla przypomnienia seria to
TRW S108196009
a ten zakupiony przeze mnie to wersja z lotusa elise 111r
TRW S108196012
juz tyle razy mialem przygody z seryjnym absem ktory odpuszczal hamowanie na 5s jak wyczuwal blokowanie przednich kol (czy to na wybojach czy to na piasku) ze po prostu musialem to miec.
raz rozpierniczony zderzak na ulezu, bo hebel odpuscil i pojechalem prosto w krzaki, raz zgiety wahacz bo abs odpuscil jak dojezdzalem na parkingu do kraweznika, raz prawie wladowalem sie w bagaznik jariski, gdy abs odpuscil gdy zaczalem hamowac ze 160km/h i 100 metrow prawie zabraklo by zwolnic do 90km/h. tego bylo dosc.
na prawde polecam kontroler lotusa bo oplowski 2kanalowy jest tak niebespieczny ze jazda oplem powinna bcy zabroniona.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 8:59, 05 Cze 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

z nowosci zakupilem sterownik abs z lotusa 111r. powiem jedno. rewelacja. kazdy opel speedster powinien taki miec w standardzie. przy gwaltownym wdepnieciu w pedal hamulca blokuje pieknie raz lewe raz prawe kolo przednie, a w serii dzialo sie tylko tyle ze dwukanalowy kontroler po prostu odpuszczal hamowanie przodu (pompowal pedal hamulca do gory) i auto przez okolo 5s po prostu jechalo bez jakiegokolwiek zwalniania. rewelacyjny ten abs i uwazam ze obowiazkowy.raz na nierownosciach nawet mi tyl zaczal uciekac i potrzebna byla korekta kiera na hamowaniu. ideal Smile znow nie boje sie cisnac,
dla przypomnienia seria to
TRW S108196009
a ten zakupiony przeze mnie to wersja z lotusa elise 111r
TRW S108196012
juz tyle razy mialem przygody z seryjnym absem ktory odpuszczal hamowanie na 5s jak wyczuwal blokowanie przednich kol (czy to na wybojach czy to na piasku) ze po prostu musialem to miec.
raz rozpierniczony zderzak na ulezu, bo hebel odpuscil i pojechalem prosto w krzaki, raz zgiety wahacz bo abs odpuscil jak dojezdzalem na parkingu do kraweznika, raz prawie wladowalem sie w bagaznik jariski, gdy abs odpuscil gdy zaczalem hamowac ze 160km/h i 100 metrow prawie zabraklo by zwolnic do 90km/h. tego bylo dosc.
na prawde polecam kontroler lotusa bo oplowski 2kanalowy jest tak niebespieczny ze jazda oplem powinna bcy zabroniona.

[link widoczny dla zalogowanych]

poza tym mialem luzy na krzyzaku przekladni kierowniczej. jakis centymetr na kierze poprzez niedociagniete sruby na walkach wieloklinowych. po skreceniu porzadniej auto w koncu nie plywa tak na drodze. wiec tez kolejny plus. teraz tylko naprawic emu i mozna leciec na Poznan ponownie i starac sie nabic jakis konkurencyjny czas.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 9:12, 05 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz

Post Nie 8:59, 05 Cze 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

jestem po wymianie wiazki. jednak to nie przez wiazke przerywalo. okazalo sie ze po wymianie wiazki nadal wylacza sie emu. no to siup i podpinamy inne emu i tez znow sie wiesza. to kolejne nowsza wersja emu i szok zero wieszania. jestem troche w kropce. emu kolejny raz odsylam na gwarancje i bede walczyl z tematem. mam nadzieje ze na zlot uda mi sie znalesc jakies dzialajace emu Sad
a tak poza tym troche regulacji walkami, troche zabawy zaplonem i paliwem i Mateuszowy silnik na moim osprzecie (bla bla bla walki przepustnice wieksz doloty itd.) wygenerowal taki wynik

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 19:06, 18 Sie 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

no i po kolejnym zlocie na torze Poznan z klubem mx5klub. fajnie bylo na koniec sezonu znow pojezdzic. abs lotusowy, gwint z tylu, spoiler na klapie bagaznika, nie zawieszajacy sie komputer w koncu sprawil przyjemnosc w czasie jazdy. moze nie zanotowalem zbyt czystego fajnego okrazenia (mysle ze do ugrania na tym setupie byla conajmniej jeszcze jedna sekunda), warunki moze nie byly idealne ale rowne na pewno dla wszystkich. troche mi doskwieraly 8 letnie r888 na przedniej osi przez co autko troche pluzylo przodem na niektorych zakretach ale przynajmniej wiem co mam do poprawy na przyszly sezon.
czas 1m56,32
W późniejszych sesjach zwiekszylem cisnienie w oponach z 1,3 z przodu na 1,5 i z 1,7 z tylu na 1,8 i z tego co widze po czasach to byl blad.
[link widoczny dla zalogowanych]
ogolnie popelnilem jeden blad w pierwszej sesji gdy Mateusz miał problemy z dachem i go doszlem i chcialem wyprzedzic. za szybkie wyjscie z zakretu i lup stanalem w poprzek drogi. ogolnie zaczynalismy od calkowicie mokrego toru. nie mialem wiekszych problemow z stabilnoscia auta wiec chyba spoiler dawal rade choc nie zdejmowalem by porownac wrazenia. przede mna co ciekawe wyladowala o 0,1s szybsza rx-8 (silnik po remoncie portingi bla bla bla i 237km wyplula, na prostej szlismy leb w leb; ja wychodzilem na prosta startowa majac kolo 140km/h a konczylem hamowaniem z 185km/h). miala dokladnie taki sam spoiler. w sumie cielismy sie na torze praktycznie caly czas (rx8 na rs-rach). ogolnie sporo bylo czerwonych flag, pare sesji zepsutych przez czerowne flagi, pare przez opady. ale i mialem pare razy czyasty tor i sprzyjajace warunki, ale tego nie wykorzytsalem. opony przednie bardzo szybko robily sie zimne i wystarczylo, ze sie odpuszczalo zeby zostawic sobie troche wolnego miejsca na torze by miec problem z poslizgiem przedniej osi potem na pierwszych lukach. najbardziej mnie wynosilo przez przod na zakrecie przed ta biala budka po lewej stronie.
a najbardziej zadowolony jestem z lotusowego absu. na prawde mega rzecz. w koncu moglem hamowac na prostej startowej za linia ciagla wyjazdu z boksu czy w innym prawym zakrecie za takim wzniesiem a nie przed nim. w kwietniu musialem hamowac duzo duzo wczesniej. teraz punkty hamowan w miare powtarzalne oczywiscie troche zalezne od tempratury opon.
wyszalalem sie. kark mnie nawet bolal Smile w koncu bezproblemowa w miare tura i duzo duzo radosci.
tak na prawde jest to pierwszy wyjazd od ponad roku gdzie auto nie mialo wkurzajacej awarii (choc moge wspomniec o urwaniu tablicy rejestracyjnej z przodu na dzien przed wyjazdem, czy wyjacym lozysku alternatora, ktore tez pojawilo sie w dzien przed wyjazdem i towarzyszylo mi az do powortu, ale to byly pierdoly).
jak porownamy wszystkie czasy to moj nie byl jakis rewelacyjny. rx-8 mnie objechala. dalej rokenstinski w nceku mnie objechal. no ale to stary wyjadacz. dlugi brak jazdy autem tez nie jest czynnikiem pomagajacym. jednak to sport jak kazdy inny i trzeba trenowac by byc szybkim. ja czulem ze wiele zakretow przestrzelwialem, wjezdzalem za szeroko, niektore neidokrecalem choc moglem, no ogolnei byl jeszcze zapas by sie poprawic o ta sekunde (tak na moje wyczucie i moje mozliwosci).
na przyszly sezon kupie na przod avony zzr w meiszance miekkiej a64. mysle ze to tez na poznaniu da jakas 1-2s do przodu. cel jaki sobie stawiam 1m52. wiem ambitny ale jak czytam racingforum ze jakims
nissanem 350z prawie w serii koles robilo 1m52 na tydzien wczesniejszej pojezdzawce no to czlowiek sobie mysli ze jakos tak p....wato jezdzi.
Mateuszowi z poskladania najlepszych odcinkow wychodzi czas 1m46 Smile

czasy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja najszybsza sesja byla gdy startowalem pierwszy wiec mialem pusty przed soba tor i bylem na niskich cisnieniach czyli 1,3 przod i 1,7 tyl na zimno mierzac:
1. wyjazdowe
2. 1m57,75
3. 1m57,39
4. 1m57,23
5. 1m56,32
6. 1m56,74
7. zjazdowe
jak widac nie ma mowy o przegrzewaniu opon i kazde nastepne praktycznie bylo szybsze, a niby tor poznan przegrzewa opony Smile

inne sesje byly do bani bo zawsze cos sie dzialo. albo tor byl mokry, albo kogos bylo trzeba wyprzedzac, co autem o malej mocy nie jest proste (nie wolno wyprzedzac na zakretach), albo przez czerwone flagi (obowiazkowy zjazd do boksow).
fajnie miec choc jedna taka czysta sesje bo wtedy mozna sie sprawdzic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Wto 18:59, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 3 razy

Post Nie 19:00, 30 Paź 2016   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wczesniej kupilem gwint bisteina na tyl. teraz wleci gwint nitrona na przod.
wazne ze bedzie regulacja i wysokosci i twardosci amortyzatorow.
zobaczymy jak uda mi sie ustawic ten zawias.sprezyny bede malowal farba chlorokauczukowa bo troche odchodzi od nich farba.

poza tym dzis przyszly do mnie wszystkie cztery klosze lamp. Troche bedzie roboty z poklejeniem tego ale w koncu po 5 latach odkad zakupilem auto te dostanie lampy z kloszami i zacznie wygladac jak samochod a nie rozbitek.
cena za 4 sztuki z przesylka z litwy 320 euro wiec jestem bardzo zadowolony. Wszystkie klosze maja znaczek homologacyjny ktory mozna sobie nalepic i wygladaja na prawde w porzadku. zobaczymy czy spasuje wszytsko ladnie z lampami. troche czeka mnie przy tym pracy.
zakupione od tego Pana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widac Litwini potrafia. w Polsce niestety nie potrafia wyprasowywac z poliweglanu.
zdjecia tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 21:50, 28 Lut 2017   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 235
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

z gwintem nitrona byly cyrki. sprezyny byly chyba z tylu i auto stoi jak koza. nie wiem do konca o co chodzi:
zdjecia auta z kloszami tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 18:09, 22 Kwi 2017   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin