Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

powiem tak konsekwencji u mnie zadnej bo bym brnal w wolnossaka. po prostu splot niechcianych awarii pcha mnie w coraz to nowe rewiry. w sumie frajda jest. moge powiedziec ze za nieduze pieniadze idzie przerobic wolnossaka na wersje mocniejsza niz turbo. a silniczki b207r sa fajne w tuningu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Czw 15:12, 21 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz

Post Czw 14:34, 21 Wrz 2017   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Do auta dziś wleciała home made TCS od Jacka. Łał. Jestem w ciężkim szoku ile ta zabawka daje frajdy. Kontrolowanie wyhylow auta podczas przyspieszania stało się mega przyjemne a nie że strach gaz wcisnąć przed wyjazdem do rowu. Mam uśmiech na twarzy do tej pory. Próby robiliśmy na płynącym błocie na asfalcie i starałem się ustawiać jedną stroną na suchym jedna na płynącym błocie dla poznania cech tej kontroli trakcji. Bez tcsa strach było gaz wciskać bo auto nieprzewidywalne i o błąd choć prędkości niskie było mega łatwo a z Jacka tcsem bajka. Lekkie poślizgi , na kole kierownicy 30° kontry i gaz do dechy i bez strachu. I o to chodzi. Zabawa była a strachu nie. Mega rzecz. I lunch Control z tcsa Jacka z 4500 też bajka. Dzięki Jacek za sprzęt i pomoc w montażu. Teraz na torach typu Kielce powinno być duuuuzo szybciej. Fajnie. Zabawa bez strachu o rów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Sob 18:06, 07 Paź 2017, w całości zmieniany 3 razy

Post Sob 18:03, 07 Paź 2017   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Turbo td04hl 20 t wisi, DV Forge też, wleciał końcowy 2,5 cała przelotowy tłumik el-tec i składamy do kupy.
Zdjęcia tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 14:11, 22 Gru 2017   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Aktualne zdjęcia tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 15:07, 19 Sty 2018   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze nie popalone, z rurami na dolocie, z nieobroconymi panewkami 😀


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 20:29, 08 Kwi 2018   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

na poklad wpadly klocki na przod ferodo dsuno fcp1562 oraz pompa paliwa seryjna skonczyla sie przy booscie 1,1 bara wiec wpadnie pompa DeatschWerks dw200 z nissana 350z. jest 1000 razy cichsza niz walbro255, mniej zre pradu, jest wydajniejsza i ma okragly filtr ktory pasuje do baku.
starczy do 500 koni.
zostaje jeszcze mi pare pierdol do poprawy. liczy ze wraz z wymiana pompy zwieksze boost do 1,4 bara pod odcinka i 320KM pyknie.
tutaj wykres b207r z turbina td04-19t czyli slabsza niz u mnie z boostem
doładowanie od dołu ok 1,6 bara
od okolic 5300 obr doładowanie opadajace
przy 6000 ok 1,48bara
od ok 6300 do 6900 ok 1,40bara


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 7:29, 09 Lis 2018   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Zamiast felg team dynamics 1,2 16x7 przód i 17x7,5 tył wpadły ats dtc 17x8 przód i 17x9 tył. Opony chciałbym do tego extreme vr2 245/40r17 tył ( jak wyjdą) i zastanawiam się nad przodem. Chciałbym 215/40r17 i tutaj mamy: ad08r, pilot sport 4s, 595rsr i rsrr, v70a i chyba te ostatnie wezmę. ewentualnei ktos wie cos o extreme vrc kiedy maja wyjsc?




Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 10:01, 17 Lut 2019   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Zapytam choć na odpowiedź pewnie długo się nie doczekam.
Miałem ponowna awarie, wysunęła się wewnętrzna część prawej półosi , brak przeniesienia napędu i oczywiście litr oleju na asfalcie. Zawiodła sprężynka na przegubie która jakimś sposobem nie powstrzymała przed wysunięciem półosi z skrzyni. Pewnie wyrobioną. Moje pytanie czy my mamy taką półoś wewnętrzna?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 13:19, 24 Mar 2019   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Raczej się nie doczekasz. Te autka staja się tak niszowe, że prawie nikt tu już nie zagląda.
Niestety.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 17:59, 05 Kwi 2019   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Jakby ktoś kiedyś szukał przegubu wewnętrznego to pasuje od wersji z20let, ilość zębów 34/35
Np
Driveshaft op730
[link widoczny dla zalogowanych](34-35-35)-inner-(l)-astra-gh,-zafira-a-2.0-opc2.0-t2.6/


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 21:49, 15 Kwi 2019   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Udało mi się dziś zrobić życiówkę na torze poznan: 1m48,8s
Dało radę jeszcze coś ugrać bo sporo dublowania, amor wylał, linka od dachu zerwana przez co dach uciekał, ABS się wyłączył i jeździłem bez, dolot pary razy spadł, olej się grzal i emu odlaczalo silnik ale i tak jestem mega zadowolony.
W końcu jakiś normalny czas. Jestem spełniony.







Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Czw 16:03, 16 Maj 2019, w całości zmieniany 3 razy

Post Nie 7:22, 28 Kwi 2019   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

U mnie cały czas coś się dzieje. Wleci do auta duży spliter, gwint nitrona na sprężynach 375/475 oraz podstroilem trochę auto. Mój były wolnnossaka 2,2 obecnie legitymuje się taką mocą.


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 19:34, 25 Kwi 2020   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

lista zmian od ostatniego czasu dosc dluga
Buduje sie spliter, dyfuzor, progi i poszerzenia tylu pod opony 245 lub 255. Zalozenie to aero ma byc lekkie, nie rzucajace sie w oczy policji. Aluminium na dyfuzor to pa11 i bedzie pomalowane na czarno by sie nie rzucalo. Spliter i progi beda z dibondu 3mm czarnego.



Dyfuzor juz prawie na gotowo. Jeszcze tylko w czarny polysk pomalowac



Boczne progi z czarnego dibondu


Przedni spliter z czarnego dibondu




Tu widac ze 2cm zadarty jest spliter do gory


Jeszcze nawiewy na hamulce z halogenow i bedzie widac koniec prac.
Zapisalem sie na sakure na poznan na 5 czerwca. Zobaczymy czy uda sie wszystko poskladac do kupy na czas.


zastapilem cewki vagowymi z 1,4tfsi krotkimi 14cm dokladnie beru zse030 .




Sprawdzalem tez wymienione weze na w oplocie goodridge i plyn rbf700 i pedal do konca byl twardy.



Ale roznic czy waz w oplocie czy bez nie odczulem zadnych.

chlodnica oleju z wentylatorem


Wleciał gwint nitrona na tłoku 40mm. To spora zmiana bo do tej pory na przodzie jeździłem na seryjnym zawieszeniu bilsteina b6 tłok 36 a z tyłu na gwincie bilsteina b16 tłok 36 z Lotusa cup. Przód jest krótszy o 40mm tył o 30mm. Przed założeniem podłoga była na wysokości tył 130 przód 120, obecnie około 110 przód i 120 tył.
Sprężyny 10,7 kg tyl i 8,9kg przod




jakies relacje z imprez:
na jastrzebiu.


https://youtu.be/odUoowNAvxQ

lodz nr 30
[link widoczny dla zalogowanych]
https://youtu.be/JNpIs_WOdYM


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Sob 11:54, 14 Maj 2022, w całości zmieniany 3 razy

Post Czw 7:50, 12 Maj 2022   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Tak to wyszlo.








Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 7:20, 25 Maj 2022   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

udalo sie po zrobieniu nowej wiazki silnika w koncu wziasc auto na hamownie. Strojone przy ponad 30 stopniach, w icku wodnym max 50 stopni w dolocie, olej do 102 stopni ebc do 75%, boost 1 bar rosnace na 1,3. Jeden wykres na pb98 drugi na 50% etanolu.

bylem tez na wagach. wyszlo z 25l paliwa 930kg wiec nie jest tak zle jak myslalem ze bedzie

po korektach na gwincie i z kierowca w srodku wyszedl rozklad masy 60% (tyl) -40% (przod) wiec calkiem fajnie.

geometria

i udalo sie zrobic zyciowke 59,3s na lodzi ale na skreconym booscie do 1 bara i na pb98 wiec mocy mocno przyciachanej i oczywiscie na oponach drogowych
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 6:46, 29 Sie 2023   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin