Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Tuning, modyfikacje i naprawy

[Speedster] Z22SE kampania serwisowa i wymiana rozrządu...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Gość







   

dostałem odpowiedź ... twierdzą że sprzedają zmodyfikowaną dyszę...

nr katalogowy dyszy jaki otrzymałem to

125 771 63

636 708 gro 724

czy ktoś może potwierdzić ze to dobra dysza?

dziekuję

Post Śro 13:26, 29 Lip 2009   
Adolvo




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

   


Anonymous napisał:
dostałem odpowiedź ... twierdzą że sprzedają zmodyfikowaną dyszę...

nr katalogowy dyszy jaki otrzymałem to
125 771 63
636 708 gro 724
czy ktoś może potwierdzić ze to dobra dysza?


mam dokładnie to samo.. dysza 4mm

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 22:46, 29 Lip 2009   Zobacz profil autora
Gość







   

Uważam że coś jest nie tak ... na starej dyszy mam 6 a na nowej 4 co odpowiada chyba 6mm i 4mm co z w końcu oznacza ze stara dysza jest większa od nowej...

Powoli się kończą się moje pomysły... chyba dobrze wyczyszczę starą dyszę i ją założę.

Zamówiłem dyszę w serwisie opla dyszę (ostatnia w Polse , proszę mi jej nie podebrać Razz. Zachodni sąsiedzi też cierpią na braki). Jutro ją odbieram i zobaczę jaki tam jest rozmiar. Podobno to jest właściwa zmodyfikowana .

Dzięki

Post Czw 12:45, 30 Lip 2009   
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Witam ponownie.

Wymiary to przedruk z angielskiego forum. Widać też na ich zdjęciach, że nowa dysza jest dwa razy większa. Dzisiaj sprawdzę swoją, bo wyjeżdżałem ostatnio i nie było mnie w domu. Z tego co pamiętam była duża.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 10:55, 31 Lip 2009   Zobacz profil autora
Adolvo




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

   

dokopałem się do tego topicu.. [link widoczny dla zalogowanych]

i potwierdzili na forach, że to jest poprawiona dysza..


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 17:10, 31 Lip 2009   Zobacz profil autora
Gość







   

Witam.

Dzięki za poświecenie czasu. Od siebie dodam ze wymiana tego rozrządu to bardzo prosta sprawa. Nie wymaga Specjalnych narzędzi. Każdy kto ma małe zaplecze może spokojnie zabierać się do pracy...

Wydaje mi się ze silnik pracuje teraz ciszej i równiej.

Dziękuję

Post Pon 11:05, 03 Sie 2009   
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

No i przyszła na mnie kolej. Wczoraj rozrząd zaczął hałasować jakby ktoś wrzucił do silnika paczkę gwoździ. Pojechałem na wymianę opon bo nowe Yokohamy kupiłem. Silnik rozgrzany. Po wymianie odpalam a tu zonk. Z duszą na ramieniu wróciłem i szukam mechanika. No i lawety, która zabierze Speedy-ego.
Wg. GM Polska mojego egzemplarza problem miał nie dotyczyć. Ma zrobione 45 tys. km. bez szaleństw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Joki dnia Pią 8:37, 17 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz

Post Pią 8:36, 17 Sie 2018   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

Może być wiele rzeczy. Pompa wody, łożyska alternatora, któryś ślizg. Zresztą wymiana łańcucha że slizgami za kwotę 600zl to chyba żadna tragedia. Skrzynie do gtea padają jak muchy a koszt jej to 70tys zl. A ty jakimiś puerdolami się przejmujesz. Zwykła eksploatacyjna sprawa. Jak silnik padł tez. Podmiana na drugi to 2000zl.

Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 20:50, 20 Sie 2018   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Okazało się, że tak jak podejrzewałem napinacz stanął dębowo. Skoro jednak było już rozebrane zleciłem wymianę całości. Tym bardziej, że wbrew pisemnym zapewnieniom GM, fabrycznie zamontowany był stary typ rozrządu, podlegający kampanii serwisowej a miałem w zapasie nowy, zmodyfikowany komplet.

Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 7:11, 29 Wrz 2018   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

No i git

Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 21:02, 29 Wrz 2018   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin