Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

koleczko zamachowe od otoczaka:
przod

przed 9,5kg:
[link widoczny dla zalogowanych]
po 5,1kg:
[link widoczny dla zalogowanych]
tyl

przed
[link widoczny dla zalogowanych]
po:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Wto 22:18, 03 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy

Post Pią 22:01, 16 Sty 2015   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabłudów

   

No fajnie odelżone. To jest jakoś wyważone? Od przodu po wyfrezowaniu może być nierówny rozkład masy.

Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 12:23, 18 Sty 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

oczywiscie ze wywazone. te kostki co zostaly pod sruby maja widoczne podfrezowanie wieksze lub wogole tak bylo wywazyc koleczko.
teraz kolejny punkt czyli skrzynia 4,17
budowa silnika na bloku saaba czyli b207.
Do tego wsadzamy tloki i korby z z22yh, a glowica bedzie obrobiona z22se.
Pare zdjec.
tłok z22yh, jeszcze bez podciec pod zawory:

[url="http://naforum.zapodaj.net/d70ae47d7984.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/3f9c128763ea.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/9693732459a3.jpg.html"][/url]

tlok z22se:

[url="http://naforum.zapodaj.net/b35828d592dd.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/5e7ce4a7c0cf.jpg.html"][/url]

porownanie (z22yh ma wiekszy od z22se CR):

[url="http://naforum.zapodaj.net/cae75c5794d3.jpg.html"][/url]

korba z22se:

[url="http://naforum.zapodaj.net/86a1a5c9ca66.jpg.html"][/url]

korba z22yh:

[url="http://naforum.zapodaj.net/9f4770126263.jpg.html"][/url]

zawory przed i poczyszczeniu, szlifowaniu:

[url="http://naforum.zapodaj.net/4bbaaad5fd82.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/f6d8e4b12934.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/0382511520aa.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/d59141b5aa56.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/7bd8fcb93c35.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/2b39aa43bb97.jpg.html"][/url]

obrobka glowicy (jeszcze przed ostatecznym szlifowaniem, myciem i planowaniem):

[url="http://naforum.zapodaj.net/dfb43b16ee2a.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/e56965439de4.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/42bb3a33f123.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/2cc6afa3cc60.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/5382d7a57a59.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/933964f55071.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/c896bf105ece.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/9a55e7c6d900.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/9299e25c3e58.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/347d5dcdc076.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/60451ffa994e.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/6d619530ad4e.jpg.html"][/url]

[url="http://naforum.zapodaj.net/8b520566be8f.jpg.html"][/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Wto 21:55, 03 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz

Post Nie 18:48, 18 Sty 2015   Zobacz profil autora
zemanek30




Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

   

Witam serdecznie. Gratuluję samochodów i wlożonej pracy, aby je pokazać tutaj na forum. Tematy ciekawe, linki wstawione również.


Info- przydatne.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 19:07, 06 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

jakies archiwum
zlot czaplinek
speedster turbo niebieski vs moj zdechlak NA
https://www.youtube.com/watch?v=S9ZpX0CiAeI&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=ekWo9Fz6Nr4&feature=youtu.be


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 22:32, 11 Lut 2015   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   

piwo - powiedz jak sprawuje Ci się szpera w aucie? Od jakiegoś czasu mam wielką ochotę sprawić sobie coś takiego. Poczytałem trochę opinii, przeglądałem sklepy i ebaye. Ludzie nie polecają obx, ale quaife. Jednak widzę, że jeździsz z obx'em i chyba nie narzekasz?

Druga sprawa - co Ci tak dymi ten speedy?
Ten niebieski VX jest coś pomodzony czy standard?


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 9:09, 13 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

standard na dzien dzisiejszy, ale za pare tygodni bedzie pewnie wypluwac juz conajmniej 40 koni wiecej.
mi dymi bo mam zuzyty silnik. mialem wzer na pierwszym garze (padajaca woda stala w miejscu na swiece, a przez to ze nie odpalalem przez zime to powoli sobie szla po gwincie swiecy i wzer sie zrobil. dlatego auto remontuje. co do obxa nie narzekam. na starcie ladnie zostaja dwa slady:
[link widoczny dla zalogowanych]
z relacji po zalozeniu:
jestem po pierwszej rpzejazdzce po wymianie szpery.wrazenia:
jest po prostu mega
zupelnie inneauto
i robiac poslizgi przy 160 czulem ze panuje nad autem
auto zaciesnia zakret
zupelnie inne predkosci wejscia w zakret
jak wczesniej w luki przy 120 bylo auto calkowicie pdosterowne i nudne tak teraz lekko tyl ucieka
po prostu czysta frajda
jest mega dobrze
przy ciasnych lukach szybciej zarzuca ale daje pol godziny na rekacje
mozna sie bawic w poslizgu
i nic sie nie dzieje
pelen spokoj i relaks
jest bosko
Jest to najlepsza inwestycja jaka dokonal;em w autko.polecam.niekoniecznie chinskie szpery ale cokolwiek.
ja bede obserwowal jak sie ta chinska zachowuje i ile wytrzyma.

poza tym juz po dluzszym czasie moge poweidziec ze troche obx wyje na 5tce przy niskich predkosciach obrotowych poweidzmy 50km/h. slychac ja wtedy. i ogolnie to dopiero przejechalem na niej moze 30tys km

fajna tabelka:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 10:16, 15 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz

Post Pią 11:16, 13 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

nie bedzie podciec pod zawory bo nie ma takiej potrzeby. glowa poszla 0,8mm w dol a i tak do tlokow z22yh zawory maja jeszcze 3 mm luzu. wiec zapas na regulacje walkami bedzie i bez podciec.
ogolnie z tlokami z22yh bez obrobki glowicy powinno to dac okolo 11:1 cr a z podcieciem o 0,8 powinno to dac jakies CR = 11,8:1
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Sob 11:03, 21 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy

Post Sob 10:50, 21 Lut 2015   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   


piwo napisał:


poza tym juz po dluzszym czasie moge poweidziec ze troche obx wyje na 5tce przy niskich predkosciach obrotowych poweidzmy 50km/h. slychac ja wtedy. i ogolnie to dopiero przejechalem na niej moze 30tys km


To cenna informacja. Właśnie na to nie mogę sobie pozwolić. Całość musi być niezawodna. Dlatego będę chyba szukał quaife.
Teraz jeszcze jedna rzecz - jak było z montażem? Jest to wielki problem? O ile wyciągnięcie skrzyni jest gdzieś opisane i wiem ile mniej więcej nakładu pracy jest potrzebne, tak nie wiem co potem. Coś czytałem, że szperę trzeba jakoś ustawić podkładkami czy coś w tym stylu (posty były po angielsku i dawno już je przeglądałem).


Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 12:47, 24 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

szpere plytkowa sie ustawia. torsen czyli quaife jest calkowicie bezobslugowy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 16:46, 24 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

przymiarki do itb na przepustnicach od hayabusy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 22:39, 25 Lut 2015   Zobacz profil autora
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   


piwo napisał:
przymiarki do itb na przepustnicach od hayabusy


ITB. Będzie grubo:) Coraz bardziej podobają mi się Twoje mody.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 11:54, 27 Lut 2015   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabłudów

   

Mi mowę odjęło. Wink
Szacun!


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 10:02, 28 Lut 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

mam nadzieje ze w przyszlym tygodniu odbiore zlozony silnik.
przyszly sworznie po utwardzeniu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 18:26, 06 Mar 2015   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 239
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

ok to lecimy z tematem.
silnik poskladany czeka na montaz.
kolejna porcja zdjec:
[url="http://naforum.zapodaj.net/e791dbd7aabe.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/b11693164a39.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/e26e4a1c59cd.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/95c7d412e232.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/69d0cde7bc57.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/7d08e2cac788.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/603b58b055c4.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/c70e64dd7cc7.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/ca524362f1a8.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/362b8a3a3de0.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/6f04daaaa69a.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/a48326763896.jpg.html"][/url]



kolektor 4-2-1 wymagal troche poprawy:

[url="http://naforum.zapodaj.net/d7b3bb84d17a.jpg.html"][/url]
[url="http://naforum.zapodaj.net/2ac2d015b844.jpg.html"][/url]

najwazniejsza czesc czyli glowica:
tak wyglada komora spalania:
[url="http://naforum.zapodaj.net/3f548f4a0a3c.jpg.html"][/url]


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 14:16, 28 Mar 2015   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin