Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Następny
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
KUPERnick




Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński

   

Widzę że ładnie modyfikujesz autko. Robisz wszystko sam? Masz jakieś plany na silnik? Może kompresor w przyszłości? Smile

Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 9:46, 04 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

ja nie mam nawet klucza plaskiego.autem zajmuje sie kolega, ktory mi robil tez poprzednie autko.ogolnie nie mam warunkow.mieszkam w bloku nie mam garazu ani narzedzi.co do kompresora to na pewno nie bedzie.nie chce zadnych doladowan.mam to juz za soba.
poprzedni moj projekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
wracam do korzeni czyli wysokich obrotow.plan jest jasny:
dolot 2,4 ze stozkiem;wydech i kolektor 4-2-1 home made,;obrobka glowicy swiatek; walki pod 280 wznios pod 11 swiatek; wywalenie walka balansujacego; lzejszy zamach; przesuniecie odcinki i strojenie w autoseba.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pon 14:48, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy

Post Pon 14:04, 04 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 17:15, 04 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

jestem po pierwszej rpzejazdzce po wymianie szpery.wrazenia:
jest po prostu mega
zupelnie inneauto
i robiac poslizgi przy 160 czulem ze panuje nad autem
auto zaciesnia zakret

zupelnie inne predkosci wejscia w zakret

jak wczesniej w luki przy 120 bylo auto calkowicie pdosterowne i nudne tak teraz lekko tyl ucieka
po prostu czysta frajda
jest mega dobrze
przy ciasnych lukach szybciej zarzuca ale daje pol godziny na rekacje
mozna sie bawic w poslizgu
i nic sie nie dzieje
pelen spokoj i relaks
jest bosko
Jest to najlepsza inwestycja jaka dokonal;em w autko.polecam.niekoniecznie chinskie szpery ale cokolwiek.
ja bede obserwowal jak sie ta chinska zachowuje i ile wytrzyma.

poza tym wymienilem dolot na kawalek kibel rury zakonczonej stozkiem itg.
zrobilo sie mega glosno.nie sadzilem ze dolot moze byc taki glosny.normalnie jakbym wszystkie tlumiki wyjal.czuc zasysanie poweitrza, swist i o dziwo odcinka sie przesunela.jest to mozliwe?wczesniej obroty wchodzily tak do 6100.teraz dochodza do 6500.dziwne to moze ja mam zeza albo co.nie wiem o co chodzi.w weekend jade do wyrazowa na tor.podejrzewam ze mimo keipskich opon (to jzu dzis nie ma znaczenia) autko ebdzie sie emga dobrze zachowywac.
szpere polecam wszystkim.autko daje duzo wiecej czasu na rekacje a poza tym na luku podczas dodawania gazu juz nie wyjezdza przez przod.zaciesnia luk!!!!
co do dolotu nie polecam pozbywania sie puszki jesli ktos ceni cisze.dla fanow mocy fajne rozwiazanie chodzby ze wzgeldu na zmiane odcinki (jesli mi sie cos we lbie nie pomieszlao z wrazen).

co do nie dzialajacego absu to winny byl urwany czujnik absu.bede musial jakos na dniach kupic nowa wtyczke do absu i podlaczyc bo kabelek urwal sie przy samej wtyczce.wie ktos od czego pasuja wtyczki?

a i mala uwaga.szpera obx jest duzo ciezsza niz standardowy mechanizm roznicowy.tak mysle ze 6kg w serii wobec 10kg dla obxa (na oko).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 7:08, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz

Post Czw 21:31, 07 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

1 miejsce w wyrazowie.szperka spelnia role.prowadzenie boskie.drifting tez staje sie teraz coraz prostszy.filmik za moment.

Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 20:40, 10 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

http://www.youtube.com/watch?v=xywUiNQSUJg
troche sie nagral kiczowato.jakis przyspeisozny ten film.jak w starcyh filmach z posciugami.ale co tam.przynajmniej cos sie dzieje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 23:06, 10 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

no i znow d.pa na mokrym.w ulezu na mokrym pod czujnym okiem intruktora szybkeij i ebzpiecznej nauki Wrobla zajalem dopeiro 3 meijsce za subaru wrx i mazda mx5.zasadniczo nie mial wiekszych zastrzezen co do stylu mojej jazdy.jedyna uwaga zebym lagodniej wciskal gaz.oczywiscie zastosowalem sie do uwag ale czasu nie udalo sie wiele poprawic.chyba na prawde czas na nowe opony.ech.

Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 21:25, 31 Lip 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

no i jestem po pierwszych wraznieach po wymianie z tylu na opony 225x45x17 goodyear asymmetric 2.pierwsze wrazenia po przyjsciu opon to takie, ze opona jest lekka i bardzo miekka.scianki boczne sa jak z papieru i daleko im sztywnoscia do r888. poza tym maja dziwna rzecz w biezniku. a ta dziwna rzecz to beiznik na styku boku opony z czescia przylegajaca. a wiec producent przewidzial ze opona ma sie klasc na zakrecie i dlatego na czesci bocznej tez sa podciecia do odprowadzania wody.
wrazenia z jazd sa mieszane. auto duzo gwaltwoneij skreca.predkosci na luakch duzo wyzsze.ale opona wydaje sie mniej stabilna.tak jakby autko jechalo w lekkim poslizgu i daje mniej wyczucia.np gwaltowny skret lewo prawo mysle ze moze zakonczyc sie obroceniem autka.jeszcze nie probowalem.moze sie myle ale takie odczucie pozostaje.ogolnie jest duzo szybciej na dlugich lukach i przeciazenia na zakretach sie zwiekszyly, natomiast stabilnosc wejscia i wyjscia z zakretu pozostawia niedosyt.zobaczymy na torze i w mokre dni.


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 13:03, 28 Sie 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

po dotarciu opon niestabilnosc opon zniknela.sa bardzo szybkie.bardzo zadowolniony.teraz czekaja mnie dwa zloty.vectra unlimited w wyrazowie a potem mazdaspeed na rakeitowej we wrocku.zobaczymy jakie meijsca pozajmuje.

Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 20:26, 13 Wrz 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

dzis przyszly do mnie opony profil xr-01 205x50x16 mieszanka srednia dociete na deszcz.
pierwsze wrazenia.super jakosc wykonania i na prawde mieciutki biezniczek.sam wzor tez mi mega sie podoba.
dalej zwazylem je.jedna wazy 10,2kg druga 9,8kg.
jutro sprawdze je na drodze Smile
foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

takie cuda mi sie marza na przyszly rok:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Śro 22:34, 14 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz

Post Śro 22:33, 14 Wrz 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

opel speedster 2.2 147km, opona przod 205/50/16 xr-01 medium, tyl goodyear assymetric 2 225/45/17
miejsce tor wyrazow zlot vectra unlimited
w kierunku normalnym i przeciwnym zajalem pierwsze miejsca.moze konkurencji nie bylo zbyt licznej i szybkiej ale zawsze.najwieksze zagrozenie stanowil pasat r36 4x4 haldex, z regulacja elektryczna twardosci zawieszenia, z automatem dsg, czy system lunch control.moc jego 300koni.przewaga nad drugim miejscem ponad 1 sekunda.
wrazenia z jazdy na oponach xr-01.po peirwsze mega lekko sie zaczelo krecic kierownica (dla przypomnienia wczenisej mialem 205/55/16 yoko c-driwe). z jazd na torze to oponki duzo lepiej lapaly temperature niz wczensiejsze yoko ale w porowaniau do tylnych opon nadal sa chlodniejsze.zuzycie bieznika xr-01 po calym dniu upalania praktycznie zerowe,marginalne.lekko rancik zewnetrzny sie starl ale podejrzewam ze to wina albo za niskiego cisnienia albo za niskich pochylen kol(mam tylko -0,5 z przodu). w tym samym czasie na tyle goodyerki poprzycierane maja ranty znacznie (pochylenie tylu -2st). widac temperatura zrobila swoje (przod mysle ze okolo 20 stopni chlodniejszy od tylu). zaluje ze nie kupilem na przod xr-01 softow bo auto mimo wszystko nadal wyjezdza przez przod po dodaniu gazu.przod sie odciaza i auto zamiast zaciesniac leci przez przod.na pewno jest mega poprawa i duzo lepiej sie skreca.co jeszcze moge powiedziec to to ze wydaje mi sie ze opony po przekroczeniu granicy przyczepnosci ( za duzy skret kol przednich) gwaltowniej traca przyczepnosc niz seryjne opony.po prostu jest w zakrecie przyczepnie przyczepnie przyczepnie i nagle jak przesadzimy lecimy przez przod.w seryjnych oponkach jest to przejscie wydaje mi sie lagodniejsze.moze po prostu przy wyzszych predkosciach na lukach zawias bardziej sie ugina stad te zjawisko.
ogolnie polecam.oponki sie spisaly.zuzycie tak jak mowie marginalne i zaluje ze nie udalo mi sie kupic softow na przod.

w piatek bylem na geometrii.mam takie ustawienia teraz:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-0,56.......................-0,53
lew.tyl....................praw.tyl
.-1,57......................-1,34
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0,35
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3,13..................prawe:..........+5,04
http://www.youtube.com/watch?v=7JmMJM9SnmY


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 17:35, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy

Post Sob 18:19, 17 Wrz 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

piwo1 - 50,10 (przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=99PyJQj_v-4 Poleć znajomym )

1. petr - 51,06 (przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=EmZN1KlHbGs Poleć znajomym )
2. Big74 - 52,95
3. Cygi - 52,98
4. mariuszmarysia - 53,46 ( przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=8UEFeVNssrg Poleć znajomym )
5. zegarmistrz - 54,22 1 klasa 2000
6. Holek - 55,20
7. Chris - 55,67
8. mikruss - 55,77 2 klasa 2000
9. Krokcio - 55,88
10. Kuki - 55,95
11. Furman - 56,24 3 klasa 2000
12. ginger - 56,27
13. Viktor 56,28
14. Żona montiza - 57,96
15. dziadziol6 - 57,98
16. Daga - 58,12
17. montiz - 60,52
18. pablo28 - 61,49
19. Aro - 62,15


Oes 2

piwo1 - 51,01

1. petr - 52,08
2. cygi - 53,20
3. mariuszmarysia - 53,92
4. Big74 - 53,95
5. Krokcio - 54,67
6. Chris - 54,87
7. mikruss - 55,64 1 klasa 2000
8. ginger - 57,22 2 klasa 2000
9. daga - 60,17
10. pablo28 - 62,38


edit 25.09
wczoraj bylem na zlocie mazdyspeed we wroclawiu na rakietowej
no udalo sie uzsykac najlepszy czas 1m19s50m
drugi mazda 6 mps (4x4,260KM w serii) 1m21s60m
trzeci subaru wrx tez dlubniety troszke (boost 1,1bara) 1m21s75m
dalej bylo jeszcze pare rx8mek i rx7mek
ogolnie to byl zlot mazdy wiec dominowaly mazdy (mx3 323 itd) i pare innych autek
troche jeszcze popelniam bledow ale mysle ze z czasem keidy utwardze autko te bedzie coraz bardziej wyczuwalne i bledow bedzie mniej.

http://www.youtube.com/watch?v=AIGtcRInqbk&feature=related


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Śro 12:25, 05 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy

Post Wto 21:40, 20 Wrz 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

pare zdjec z wyrazowa:














































zobaczcie na niektore zdjecia jak zewnetrzne kola na zakrecie sie masakrytcznie dociazaja zwlaszcza zewnetrzne tylne, a wenetrzne kola na lukach sie odrywaja, przednie oraz tylnie praktycznie wisi w powietrzu.maskara jakas. ktos ma pomysl jak temu zaradzic?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Sob 10:43, 22 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz

Post Sob 10:23, 22 Paź 2011   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Cześć.


piwo napisał:
pare zdjec z wyrazowa:
...
zobaczcie na niektore zdjecia jak zewnetrzne kola na zakrecie sie masakrytcznie dociazaja zwlaszcza zewnetrzne tylne, a wenetrzne kola na lukach sie odrywaja, przednie oraz tylnie praktycznie wisi w powietrzu.maskara jakas. ktos ma pomysl jak temu zaradzic?

Wyjmij stabilizator...
...albo jedź wolniej Wink
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 11:31, 22 Paź 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

no wlasnie ma byc szybciej nie wolniej.wsadze poliuretanowe mocowania silnika oraz zobaczymy co gwint da.wydaje mi sie ze tylne zewnetrzne ugina sie na tyle ze po skosie przednie wenetrzne kolo sie odrywa stad sie bierze cala podsterownosc autka.
24.10,2011
dzis dzwonilem do zerkopolu bilstein.amory w speedsterze sa regenerowalne.
zregenerowanie 200zl sztuka.
obejmuje to wymiane uszczelniaczy, nabicie olejem i gazem.
mozna przy okazcji ustawic sobie wlasna charakterystyke dobicia i odbicia.
czyli jak ktos uwaza ze spidi jest za miekki na drodze lub torze droga wolna do zmiany charakterystyki.
ja najprawdopodobniej sie skusze.cena 800zl jest bardziej kuszaca niz 3500 za gwint.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pon 12:33, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz

Post Sob 14:30, 22 Paź 2011   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Następny

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin