Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Ale z tym stabilizatorem to poważnie.
Tylko zawieszenie trzeba utwardzić, bo przechyły będą większe.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 18:37, 24 Paź 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

uwazasz ze wyjecie staba z przodu przyspieszy mnie na torze?

Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 23:52, 24 Paź 2011   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Nie wiem, ale wewnętrzne koło nie powinno się odrywać.
Obejrzyj jak są konstruowane zawieszenia aut wyczynowych.
Często nie mają stabilizatora. Ponoć właśnie w tym celu.
Czy to prawda? Nie mam pojęcia.
Warto chyba jednak zgłębić temat.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 20:10, 27 Paź 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

no to sie zdziwilem.zaczelem studiowac dokumentacje techniczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
i chyba zaczynam rozumiec skad podsterownsoc auta.
w speedsterach nie ma stabilizatora z tylu. Smile teraz wiem dlaczego nie moglem znalesc grubszego stabilizatora na tyl Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dla obrazu zawias przedni:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 23:12, 09 Lis 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wypatrzylem fajny do mod do speedsterka.
seryjne przelozenia skrzyni biegow f23 w speedsterku sa mega dlugie (przelozenie glowne 3.95).
przy odcince ustawionej na 7600 skrzynia pozwala na osiagniecie predkosci:
Top Speed in 1 gear = 64.235 KPH
Top Speed in 2 gear = 113.843 KPH
Top Speed in 3 gear = 170.343 KPH
Top Speed in 4 gear = 237.075 KPH
Top Speed in 5 gear = 283.904 KPH
jest taka skrzynia jak MG3 w samochodach Chevrolet Captiva and Opel Antara.jest to odpowiednik skrzyni f23 z przelozeniem glownym 4,41.
predkosci dla tego przelozniea glownego przy odcince 7600:
Top Speed in 1 gear = 57.535 KPH
Top Speed in 2 gear = 101.968 KPH
Top Speed in 3 gear = 152.574 KPH
Top Speed in 4 gear = 212.346 KPH
Top Speed in 5 gear = 254.291 KPH

chyba sie skusze.kolko i walek to koszt okolo 250 dolcow:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze ktos ma dostep do sieci sprzedazy opla i po symbolach by znalazl to w polsce?to moze zaoszczedzilbym koszt cla i transportu z usa.teoretycznie robia to w wloszech.
pozycja 1:
[link widoczny dla zalogowanych]
pozycja 4:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 12:52, 19 Lis 2011   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wlasnie stalem sie posiadaczem walkow rozrzadu Światka z pomaranczowego speedstera.

kosztowaly mnie 300zl za dwa.
taki opis zamiescil wlasciciel:
" Zrobiłem na nich 20-30 tysięcy km.
Widoczne bardzo małe ślady zużycia.
W Oplu Speedsterze dały mi oka25-30 KM więcej, czuć było dużą różnicę.
Spalanie praktycznie niezwiększone."


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 13:29, 18 Sty 2012   Zobacz profil autora
DelasLDW




Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

   

hehe własnie miałem je kupować stały na allegro:) pozdr

Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 15:13, 20 Sty 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

heheh.bylem pierwszy.dzis je odebralem z poczty.nie ma rys.wypolerowaly sie ladnie pod dzwigienkami. zwazytlem je narazie.maja po 2 kg.jakosc jak dla mnie powalajaca.piekne..minimalny wznios krzywki to 30mm maksymalny 36,5. wiec wychodzi 6,5mm. poniewaz zawory sa popychane przez dzwigienki wg schematu:
[link widoczny dla zalogowanych]
dzwigienki te daja przelozenie wg opisu:

Production ECOtec Camshaft Specifications:

INTAKE Cam Valve Valve Duration Valve area
Part Peak Lift Peak Lift Timing @1mm lash @1mm lash
12587985 - LSJ 5.96 10.04 100 196.50 1117.70
12590699 - L61 5.98 10.08 116 198.40 1112.90 (07 model)
12578511 - LE5 6.26 10.54 135 210.30 1253.30
12589335 - LNF 6.11 10.29 126 203.60 1171.30

EXHAUST Cam Valve Valve Duration Valve area
Part Peak Lift Peak Lift Timing @1mm lash @1mm lash
12584363 - LSJ 5.95 10.04 -115 191.70 1076.40
12590700 - L61 5.96 10.08 -108 193.30 1078.00 (07 model)
12578512 - LE5 5.95 10.04 -125 195.40 1092.70
12589340 - LNF 6.11 10.30 -120 194.00 1106.00
[link widoczny dla zalogowanych]


czyli jest przelozenie 1,686 co daje w moim przypadku 1,686x6,5= 11 mm wzniosu

Jest to fajna sportowa wersja. nie dziwie sie ze wolnych obrotow nie bylo. musze jeszcze popatrzec na fazy ale to juz na silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 18:35, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy

Post Pią 18:07, 20 Sty 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wczoraj podpielem sie kompem by sprawdzic bledy tech2ka. okazalo sie ze mam bledy p1404 i p404 zwiazane z otwarciem i zamknieciem egr.dzis polutowalem egr cheater wg schematu znanego oraz zaslepilem dodatkowo otwor za pomoca kawalka blaszki z puszki po piwie. ale w sumie zaslepienie jest niepotrzebne bo zawor zapiekl sie na amen tak ze nie mialem sily wcisnac sprezyny z grzybkiem nawet zapierajac sie o betonowy chodnik. przy wyjmowaniu silnika utne ten bajpas z kolektora wydehcowego i zaspawam.
poki co silnik pracuje rowno i nie wywala bledow.
wczesniej silnik szarpal na wolnych obrotach i przy delikatnym poslugiwaniu sie gazem. myslalem ze to kwestia paliwa bo na jednym paliwie nie szarpalo a na innym juz tak. widac egr na dobrym paliwie sie nie zalacza a na kiepskim zalacza dosc czesto.kolejny krok do przodu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Sob 17:41, 25 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz

Post Sob 17:38, 25 Lut 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

nowe graty dzis przyszly:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 19:29, 01 Mar 2012   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Ciekaw jestem bardzo jak twardo się zrobi?
Dużo dałeś? Komplet na przód i tył?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 21:25, 01 Mar 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

tojest tylko do lapy silnika. do wahaczy wleci keidy indziej. cena 120zl z transportem. bede wyjmowal silnik niedlugo wiec wymienie przy okazji. czeka mnie wymiana przelozenie glwonego w skrzyni na 4.41 zmioana na pompe wody elektryczna i wywalenie pompy wody z lancucha i walkow balansujacych oraz termostatu , odelzenie zamachu, wymiana rozrzadu i pare innych rzeczy. na koneic strojenie. zawias zostawiam na pozniej.

Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 21:43, 01 Mar 2012   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Myślałem, że od razu komplet...
To jest tylko dolne mocowanie. Są jeszcze górne. Takie jak w Omedze Wink
Niestety niezbyt trwałe.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 20:40, 02 Mar 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

to prawda. na szczescie tanie. na aledrogo spokojnie za 50zl sztuka. wiec nie ma problemu. z wymiana ciezej. szkoda ze nie robia poli poduszek takich.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 21:20, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz

Post Pią 21:18, 02 Mar 2012   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 267
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

jutro zaczynam zabawe w tuning. wjedzie na poklad walek swiatka dolot i wydech zaczne klecic. mam nadzieje ze w przyszly weekend autko bedzie poskladane i ebdzie tylko czekac na strojenie.
takie cos dla porowania. nie moglem sie powstrzymac.hehehe:
[link widoczny dla zalogowanych]
autko rozebrane. tak wygladal moj seryjny kolektorek. ciuteczke popekal:
[link widoczny dla zalogowanych]
waga 4.7kg, czesc rur z katalizatorem wazy kolo 6kg. z tego co widze rurowy kolektor bedzie wazyl cos kolo 4 kg a czekam na katalziator metalwoy magnaflow 200cpi.

niestety mam alternator 120A wiec zamowilem za 80 zl 100A z vectry C.mam nadzieje ze bedzie pasowal.
nowy brakujacy element.
[link widoczny dla zalogowanych]

katalziator magnaflow.nie sadzilem ze to takie malenstwo Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

dolot ( polaczenie kibelrury, lacznika samco z filtrem gabkowym itg) po czyszczeniu w wannie.

[link widoczny dla zalogowanych]

poza tym zmieniam alternatorz 120A na 100A (z vectry c za 80zl), bo inaczej wiekszy kolektor dolotowy sie nie zmiesci;
oraz zmieniam tez flitr oleju i olej na swiezy:

[link widoczny dla zalogowanych]

kolektor wydechowy juz 3 dzien sie spawa. jutro mam nadzieje ze bedzie finito. kosztowac mnie to bedzie 200zl Sad
autoseba odmowil tunigu auta. woli wystroic jakeis tdi w tym czasie.
bede stroil w przyszlym tygodniu w kreatorze mocy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Czw 21:16, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 5 razy

Post Sob 16:01, 31 Mar 2012   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin